Обява
Easy Consult

Специалист Бизнес Пътувания с Немски В2/С1
Описание
Ние сме българска консултантска компaния, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

Нашият клиент е водеща мултинационална компания в областта на аутсорсинг индустрията. Във връзка с успешното развитие на своя проект търси квалифицирани и мотивирани личности за ролята на Специалист Бизнес Пътувания.

Като Специалист Бизнес пътувания Вие ще предоставяте висококачествени услуги на бизнес пътници, които се отправят на пътуване по света, като намирате решения за полети, хотели, пътувания с влак и други преди и по време на бизнес пътуванията им. Вашата помощ ще гарантира, че те летят с лекота, пристигат свежи за срещите и се връщат у дома навреме за семейството и приятелите си.

Описание на ролята:

● Организация на бизнес пътувания, резервация на самолетни билети, настаняване, коли под наем;
● Предоставяне и получаване на информация по телефон или по имейл, свързана с уреждането на формалности относно пътуванията;
● Извършване на резервации за пътувания и предоставяне на информация за спецификите на пътуванията.

Изисквани квалификации:

● Опит в туристическата индустрия (хотелиерство или туристическа агенция) е предимство;
● Професионален опит с резервационни системи за самолетни билети /GDS системи / е силно предимство;
● Отлнично владеене на немски език /В2/С1 / и английски език /В2/- писмено и говоримо;
● Добри умения за телефонна и вербална комуникация, както и за активно слушане;
● Внимание и усет към детайлите;
● Работният опит в център за обслужване на клиенти е предимство;
● Развиване на ефективни работни отношения с клиенти и колеги;
● Организираност, умения за вземане на решения и аналитични умения;
● Способност да работите под напрежение и в кратки срокове;
● Средно образование.

Компанията предлага:

● Отлично заплащане и възможност за развитие в рамките на компанията;
● Обширно обучение по Amadeus (12 седмици), покрито и платено от компанията;
● Стандартно работно време;
● Комуникация само с бизнес клиенти;
● Модел на работа - София офис;
● Корпоративни събития и тиймбилдинги;
● Мултиспорт карта;
● Допълнително здравно осигуряване.

Ако работата представлява интерес за Вас, изпратете ни Вашата биография.

Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа
Изисквания към кандидата
Образование: , Профил:

Езикови познания:

Трудов опит:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. Aлеко Константинов 16, Пловдив 4000, Пловдивска
Дата:
29.Март.2024
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 247 автобиографии и 44 890 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.