Обява
Easy Consult

Координатор Сервиз- София
Описание
Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.

Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.

За един от нашите партньори, бързоразвиваща се компания в областта на търговията с продукти и оборудване за вътрешно-сградни инсталации, търсим да назначим Координатор Сервиз.

Задължения и отговорности:
Приемане на запитвания от клиенти по телефон и имейл;
Контролиране на гаранционни, извънгаранционни случаи и определяне с точност частите за смяна;
Следене и изписване наличността на резервни части;
Отправяне на запитвания към доставчиците на компанията и следене за изпълняването на поръчките;
Придвижване на фактури към колегите от счетоводния отдел.

Изисквания към кандидатите:
1+ години опит на административна позиция;
Работно ниво на Английски език (B1-B2);
Отлични познания в областта на Топлотехниката;
Познания в областта на законодателството по отношение на употреба на оборудването за инсталации.
Предимства:
Висше техническо образование със специалност „Топлотехника“ е конкурентно предимство;
Опит със SAP е силно предимство.

Клиентът ни предлага:
Атрактивно възнаграждение + бонуси;
Ваучери за храна на ежемесечна база на стойност 60лв;
Въвеждащо обучение;
Приятна работна атмосфера;
Работно време: Понеделник-Петък; 08:00-17:00ч.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
11.Януари.2021
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 274 732 автобиографии и 42 916 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.