Обява
Easy Consult

Административен и офис асистент на рецепция- София
Описание
Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен и Франкфурт.

За нашия екип търсим мотивиран и организиран професионалист за ролята на Административен и офис асистент.

Целта на позицията е да осигури ефективното функциониране на офиса, да поддържа първокласно обслужване на гостите и кандидатите, както и да улесни административните и рекрутмънт процеси.

Отговорности:
Посрещане и насочване на гости и кандидати;
Отговаряне на телефонни обаждания и управление на входяща и изходяща кореспонденция;
Комуникация с доставчици на офис консумативи, както и фирми за почистване и поддръжка на офиса;
Активно подпомагане на специалистите по подбор на персонал чрез комуникация с кандидати и използване на онлайн платформи и социални мрежи.

Изисквания:
Английски език на ниво B2;
Опит с Microsoft Office;
Отлични комуникационни и организационни умения;
Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
Предишен опит в ролята на рецепционист / офис мениджър ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:
Отлично възнаграждение;
Тийм билдинги и фирмени събития;
Multisport карта на преференциална цена;
Допълнително здравно осигуряване;
Удобна офис локация в Бизнес парк - София;
Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
Възможност за развитие в компанията в сферата на подбора и администрацията.

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Receptionist / Consultant / Administrative / Specialist / Office assistant / Office Manager

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Служители

Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park 1
Дата:
22.Юли.2024
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 526 автобиографии и 44 979 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.