Обява
Easy Consult

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN OR DUTCH
Ref.No:
DK_SF
Описание

As a Technical Support Representative, you will be an active part of our team that answers and resolves Customer’s tickets providing first level support and helping customers resolve technical problems and respond to customer’s requests in a timely manner (mostly via e-mail).

Responsibilities:
• Identifying hardware and software solutions
• Logging and keeping records of customer/employee query through ticketing system
• Troubleshooting technical issues
• Contacting customers to ascertain the cause of their problem quickly
• Managing multiple cases at one time
• Resolving network issues/ Format / Backup PC
• Providing first level support to customers and helping them to resolve technical issues


Required Qualifications:
• Willingness and ability to work different shifts to provide 24x7x365 support coverage
• Proficiency in German or Dutch Language
• Very good verbal and written communication skills in the English Language
• Excellent knowledge of MS Office
• Ability to multitask, prioritize, and manage time effectively
• Attention to detail and accuracy
• Be able to work in a team environment
• High level of initiative, assertiveness, and self-direction
• Strong personal commitment to quality and customer service
• Ability to perform with minimal supervision (as your skills and knowledge increase)
• Strong desire and aptitude to learn quickly and develop new skills
• Analytical skills and a creative problem-solving approach


Benefits
• A learning culture with individualized development plans that focus on personal and professional
growth
• A fun and fast-paced environment with the best people
• Competitive salary
• Paid vacation days
• Opportunities for further growth and development
• Constant extensive Training
• Seminars on subjects related to the job position, financed by the company.

We are waiting for your updated CV in English!

All applications will be treated in strict confidentiality. Only shortlisted candidates will be contacted.

Easy Consult Recruitment and Employment activities are based on a Recruitment license № 2339 from 30.08.2017.


Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Холандски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Специални умения:
Preferred Qualifications: • A background in computer science, information technology, or a related field will be a strong plus • Experience in a relevant position will be a strong asset • Familiarity with CRM systems and practices • Knowledge of software computer applications and equipment • Good interpersonal and customer care skills

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Служители

Трудово възнаграждение:
От 1800 до 2500 лева на месец

Категория:
Консултантски услуги
Контакт център (call centers)
Инженерни дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya;
Дата:
14.Септември.2021
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 277 910 автобиографии и 43 480 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.