Офис админстратор/ка
Описание
Търсим да назначим офис админстратор/ка за новооткрит офис в гр.Пловдив. Задълженията са: организиране на раборните срещи на управителя на фирмата, създаване на контрол и организация в офиса ни, връзка с клиенти и доставчици и след това препередаване и свръзка на информацията към управителя. Изготвяне на работни палнове, графици, таблици и други административни дейности. Работното място е новоткритият офис на нашата фирма в гр.Пловдив. Работата се извършва изцялов офиса на компютър и по телефона. Работното време е от понеделник до петък от 08:30 часа до 17:00 часа, почива се официаните празници, събота и неделя. Стартовата заплата е 1500 лева като с натрупване на опит и знания за работата може да достигне до 2000 лева. Търсим амбициозни и мотивирани хора с желние за работа.
Изисквания: компютърна грамотност, работа с Microsft Word i Exel, поне говоримо англииски език на нормално ниво за комуникация, стажът не е задължителен.
Изисквания към кандидата
Образование: Средно
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Служители
Трудово възнаграждение:
От 1500 до 2000 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
, България Рогошко шосе, гр. Пловдив 4003, България
Дата:
14.Януари.2021
Организация:
nextlogistic
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
nextlogistic може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.