Обява
Easy Consult

Специалист, труд и работна заплата и ЧР / Payroll Specialist- София
Описание
Изи Консулт е българска добре позната консултантска компания, която се стреми към качество и иновации на българския пазар на човешки ресурси с безупречно признание. Търсим Специалист, труд и работна заплата и ЧР / Payroll Specialist, който ще се присъедини към нашия екип.


Задължения и отговорности:
Изготвяне и поддържане на документацията, свързана с назначаване, прекратяване и преназначаване на служители;
Обработване, изчисляване и цялостно администриране на работните заплати;
Подготвяне на отчети/справки по отношение на заплати, бонуси, отпуски, болнични листа и т.н.;
Подготвяне и предоставяне на изискуемата съгласно българското законодателство информация към органите на НАП и НОИ и други инсутиции;
Изготвяне на всякакъв вид бележки и удостоверения за служителите и справки за ръководството;
Разрешаване на казуси, свързани с работния процес;
Изготвяне на ведомости и рекапитулации за заплати и подаване на Декларация 1 и 6.

Изисквания:
Опит минимум 3 година по специалността;
Предишен опит със сумирано отчитане на работното време /работа с графици и присъствени форми;
Oтлично познаване на българското данъчно, трудово и осигурително законодателство;
Много добра компютърна грамотност и опит в работата с Excel;
Отлични организационни умения и способност за работа в екип;
Завършено образование с икономическа насоченост (специалност Счетоводство и контрол ще се счита за предимство);
Възможност за започване веднага се счита за предимство.

Ние предлагаме:
Отлично възнаграждение;
Множество възможности за развитие в успешна и утвърдена компания;
Стандартно работно време – от понеделник до петък, от 09.00 до 18.00 ч.;
Възможност за работа в хибриден режим (от офиса и от вкъщи);
Допълнително здравно осигуряване (премиум пакет);
Вътрешнофирмени и изнесени обучения
Готови ли сте за ново професионално предизвикателство? Изпратете ни Вашата автобиография.

Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
11.Януари.2022
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 279 710 автобиографии и 43 686 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.