Консултант координация с клиенти с европейски езици- София
Описание
На тази позиция Вие ще:
Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство и финанси и др.
Водите кореспонденция с чуждестранни клиенти по телефон, имейл и/или чат;
Помагате за намиране на решение на клиентски проблеми;
Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;
Въвеждате необходимата информация във фирмените бази данни.
Това са и изискванията ни:
Отлично ниво на Немски, Френски, Полски, Португалски, Италиански или Холандски език;
Английски език на работно ниво;
Компютърна грамотност;
Много добри комуникативни умения;
Добри организационни умения и способност за работа в екип.
Какво да очаквате от нашите клиенти?
Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;
Богат социален пакет - карта за спорт, безплатни напитки и храна в офиса, релакс зона, тиймбилдинги, частична възможност за работа от вкъщи и други;
Различни обучения и сертификати за служителите;
Приветлива и модерна офис атмосфера с комуникативна локация;
Динамична и предизвикателна работна среда.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
5.Април.2021
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Easy Consult може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.