Обява
Easy Consult

Служители за верига супермаркети (сезонна заетост)
Ref.No:
DG_Ca
Описание
Описание и изисквания:
Easy Consult е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

За наш клиент, „Работодател номер едно в България“ за 2017г., лидер за Европа в търговията с бързооборотни стоки и водеща верига за страната, набираме персонал за техен обект в гр. Варна.

Основните ти задължения ще включват:

- Отговорност за широк кръг от дейности, като работа на каса, подреждане на стока, отговорност за хигиената във филиала, печене на хляб и др.
- Работа на сменен режим, без нощни смени!

Ние търсим кандидати, които:

- Имат завършено средно образование;
- Имат мотивация и желание за работа в екип;
- Позитивни и любезни, с нюх към обслужването на клиенти;
- Обичат да работят в динамична и разнообразна среда;
- Притежават силно развито чувство за отговорност и лоялност;
- Искат да бъдат ценени и да се развиват в компания с европейски стандарти и утвърдени практики;

Ставайки част от екипа, получаваш:

- Твърдо месечно възнаграждение – 1050лв бруто;
- Ваучери за храна – 60лв. всеки месец;
- Трудов договор на пълни осигуровки;
- Изключителна коректност при заплащане на изработеното време - с точност до минутата;
- Без никакви глоби и удръжки!
- Допълнително здравно застраховане, с покритие в голям брой медицински заведения;
- Социално помещение с всички удобства за почивка (машина за фреш, диспенсър за вода, безплатен чай за служителите).

Компанията ти предлага още:

- Отлични условия на труд и страхотна работна среда - „Работодател номер едно в България“ за 2017!
- Реална възможност за развитие (95% от управленските кадри в обектите са стартирали от позиция касиер-продавач!);
- Работа с най-иновативната техника в бранша;

При интерес, обади се на тел: 0882356944 или изпрати директно автобиографията си!

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Специални умения:
Описание и изисквания: Easy Consult е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси. За наш клиент, „Работодател номер едно в България“ за 2017г., лидер за Европа в търговията с бързооборотни стоки и водеща верига за страната, набираме персонал за техен обект в гр. Варна. Основните ти задължения ще включват: - Отговорност за широк кръг от дейности, като работа на каса, подреждане на стока, отговорност за хигиената във филиала, печене на хляб и др. - Работа на сменен режим, без нощни смени! Ние търсим кандидати, които: - Имат завършено средно образование; - Имат мотивация и желание за работа в екип; - Позитивни и любезни, с нюх към обслужването на клиенти; - Обичат да работят в динамична и разнообразна среда; - Притежават силно развито чувство за отговорност и лоялност; - Искат да бъдат ценени и да се развиват в компания с европейски стандарти и утвърдени практики; Ставайки част от екипа, получаваш: - Твърдо месечно възнаграждение – 1050лв бруто; - Ваучери за храна – 60лв. всеки месец; - Трудов договор на пълни осигуровки; - Изключителна коректност при заплащане на изработеното време - с точност до минутата; - Без никакви глоби и удръжки! - Допълнително здравно застраховане, с покритие в голям брой медицински заведения; - Социално помещение с всички удобства за почивка (машина за фреш, диспенсър за вода, безплатен чай за служителите). Компанията ти предлага още: - Отлични условия на труд и страхотна работна среда - „Работодател номер едно в България“ за 2017! - Реална възможност за развитие (95% от управленските кадри в обектите са стартирали от позиция касиер-продавач!); - Работа с най-иновативната техника в бранша; При интерес, обади се на тел: 0882356944 или изпрати директно автобиографията си! Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Сезонна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Служители

Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. Царево
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
17.Май.2019
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 266 921 автобиографии и 41 696 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.