Обява
Easy Consult

Офис Асистент / Рецепционист
Ref.No:
KY0112
Описание


Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.


За наш клиент в София търсим Офис Асистент / Рецепционист

Ако обичаш да помагаш на другите, имаш положителен поглед върху живота и отлични комуникационни умения, тази позиция е точно за теб!


Твоите отговорности ще бъдат:

• Приемане и пренасочване на телефонни обаждания.
• Отговаряне на запитвания за компанията.
• Посрещане на посетителите с усмивка.
• Поддържане на приветлива работна атмосфера.
• Приемане и разпределяне на куриерски пратки.
• Помощ при организацията на административната дейност, събития, срещи и други.


Ще получиш:

• Отлично възнаграждение.
• Допълнителни социални придобивки.
• 25 дни платен годишен отпуск.
• Възможност за работа в модерен и вдъхновяващ офис.
• Спокойна и мотивираща работна среда.


Допълнителните изисквания към кандидатите са:

• Отлично владеене на английски език.
• Добри организационни умения и внимание към детайлите.
• Ефективно управление на времето и приоритетите.
• Опит на подобна позиция.


Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай и ни изпрати актуална автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Образование: Средно

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2200 лева на месец

Категория:
Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности
Държавна администрация
Организация с нестопанска цел
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
8.Март.2023
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 283 879 автобиографии и 44 370 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.