Обява
Easy Consult

Customer Support Agent with French
Описание
• Answer to customer queries in a timely and professional manner;
• Positively manage internal relationships;
• Support customers/dealers via phone and chat;
• Use and improve knowledge bases through feedback;
• Ensure customer satisfaction by providing timely and accurate information;
• Maintain system documentation.
Изисквания към кандидата
Образование: Средно

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Специални умения:
• Fluent in French; • Good listener; • Fast and efficient in working with a computer; • Calm and balanced person, does not get nervous easily; • Phone experience is an advantage; • Previous work in a French-speaking country is an advantage;

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
22.Юли.2021
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 277 190 автобиографии и 43 362 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.