Обява
Easy Consult

Касиер-фактурист
Описание
Касиер-фактурист
Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.
Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.

За един от нашите партньори, водеща производствена компания, търсим Касиер-фактурист.

Задължения и отговорности:
• Ежедневно приемане и изписване на поръчки от клиенти и търговски представители за доставка на стоки;
• Издаване на съответните стокови разписки, фактури, протоколи за връщане, кредитни или дебитни известия, протоколи за рекламация и други документи, свързани с доставка на стоки до клиенти;
• Изготвяне на товарителници за натоварените заявки по превозни средства и шофьори като следи за тяхното отчитане;
• Следене на обратните документи за доставки, отразяване на плащания от клиенти, извършване на касови операции (по заместване).

Изисквания към кандидатите:
• Опит 1 г. на подобна позиция;
• Средно или Средно специално Икономическо образование;
• Много добра компютърна грамотност;
• Внимание към детайлите и документите;
• Умения за работа в динамична среда.

Клиентът ни предлага:
• Мотивиращо възнаграждение;
• Допълнително Здравно Осигуряване;
• Работно време: Понеделник-Петък; 08:00-17:00ч.;
• Въвеждащо обучение.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Образование: Средно

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Служители

Категория:
Администрация
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
21.Септември.2020
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 273 388 автобиографии и 42 795 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.