Мениджър Качество- Шумен
Описание
Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлагаща гъвкави решения в процесите по подбор на кадри и управление на персонал. Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагаме кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Финанси, Счетоводство, Маркетинг и продажби, Човешки ресурси, Хотелиерство и туризъм, Аутсорсинг и споделени услуги, Производство и инженерство, Транспорт и логистика, Информационни технологии и други.
За един от нашите партньори, иновативна производствена компания от хранително-вкусовата промишленост, търсим опитен Мениджър Качество, който да се присъедини към екипа им.
Основни изисквания за заемане на длъжността са:
Професионален опит на ръководно ниво -минимум 2 години;
Професионален опит в хранително-вкусовата промишленост - минимум 3 години;
Висше образование в областта на ХВП-микробиолог, инженер химик, инженер–технолог;
Познания и опит с въвеждане и подържане на GMP, HACCP, Международни продуктови стандарти (ISO 22 000, IFS и др.)
Високо ниво на комуникативност, диалогичност и лидерство;
Отлични координационни и аналитични умения;
Английски език на много добро ниво;
Компютърна грамотност: MS Office, Word, Еxcel;
Основни отговорности:
Координирате, поддържате и развивате стандартите, регламентиращи управлението на качеството в предприятието;
Отговаряте за приемането на входящите стоки, за освобождаване на произведените продукти и за спиране на всички стоки, за които се определи, че са несъответстващи.
Осигурявате силна подкрепа и сътрудничество на Производставения отдел;
Създавате, обучавате и развивате екип от специалисти в областта на качеството;
Анализирате проблемите по отношение на качеството, постоянно подобряване процесите по отношение управление на качеството.
Разработвате, прилагате и поддържате програми и процедури в съответствие със Системата за управление на качеството, целящи насърчаване и подобряване на постиженията в областта на качеството и безопасността на произвежданите продукти;
Поддържате връзка с клиенти и доставчици;
Кореспондирате с институции, акредитирани лаборатории, изследователски центрове, одитори.
Компанията предлага:
Отлични условия на труд и приятна работна атмосфера;
Мотивиращо възнаграждение;
Дългосрочна работа в компания с високи ценности и стандарти;
Възможност за професионална реализация в иновативна производствена компания.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Образование: , Профил:
Езикови познания:
Трудов опит:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен
Адрес:
ул. Aлеко Константинов 16, Пловдив 4000, Пловдивска
Дата:
24.Септември.2024
Организация:
Easy Consult
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Easy Consult може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.