Глaвен Експерт в Дирекция „Дистанционно Обслужване на вътрешните потребители (Help Desk)“, София
Описание
General duties:
Администриране на процеси в ITSM системата на Банка ДСК;
Създаване, промяна и поддържане на заявки, работни задачи, свързани с услугите предлагане през ITSM системата.
Приема по телефон, електронна поща и специализиран софтуер, информация за възникнали инциденти и заявки за планови задачи;
Регистрира в специализирано приложение постъпилите по електронна поща, телефон и специализиран софтуер инциденти и работни задачи;
Проверява и потвърждава достоверността и достатъчността на описанието на самостоятелно регистрирани от потребителите инциденти и планови задачи;
Решава типови инциденти и работни задачи;
Наблюдава дали инцидентите се решават навреме и при необходимост извършва ескалация;
Комуникира със заявителите на инциденти, за да установи дали тяхната работа е възстановена;
Участва в създаване и актуализация на инструкции свързани с управление и решаване на инциденти;
Осъществява предаване на данни към поделенията и външните контрагенти на Банката чрез електронна поща;
Поддържане на високо ниво на удовлетвореност при обслужване на потребителите;
Участва в обучения, свързани с въвеждането на нови приложения и системи, пилотни проекти и тяхното внедряване.
Requirements:
Висше – техническо/икономическо/математическо, образователна степен магистър или бакалавър.
Windows компютърна грамотност;
Работа с Microsoft 365 / Power BI;
Опит с администрация и поддръжка на ITSM система (напр. Remedy / Snow);
Да притежава психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, аналитично мислене, комуникативност, умение за работа в екип, желание да усвоява нови знания и умения за услуги и практики;
Възможност за работа при удължено работно време и сменен режим.
За предимство ще се счита:
ползване на английски език;
стаж по специалността - трудов стаж във финансова институция или;
опит от работа в Help Desk / Service Desk.
DSK Bank offers:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
25 дни платен годишен отпуск;
Допълнително здравно осигуряване;
Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
Отстъпки в редица големи компании;
Вътрешни обучения и академии;
Бонус „Препоръчай приятел“.
Documents for application:
Актуална автобиография
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
12.Септември.2024
Организация:
Банка ДСК АД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Банка ДСК АД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.