Обява

ФРОНТ-ОФИС АСИСТЕНТ / АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК:
Описание
Във връзка с разширяване на екипа, търсим ФРОНТ-ОФИС АСИСТЕНТ / АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК:
ОТГОВОРНОСТИ:
- Приемане на телефонни обаждания,
- Организация на входяща и изходяща документация
- Предоставяне на информация и записване за практики и събития
- Работа с клиенти и посетители
- Координира комуникацията между клиенти и екипа
- Водене на кореспонденция, поддържане на контактни форми, мейл маркетинг
- Съблюдаване за реда в сградата, следи за наличие на консумативи и координира доставки
- Разработване на идеи и съдействие за организиране на събития
- Работа със сайт и социални мрежи
- Комуникация с партньори и контрагенти
Профил на успешния кандидат/Изисквания:
- Висока обща култура, желание и потенциал за личностно развитие и усвояване на нови познания
- Отлични устни и писмени комуникационни умения с внимание към клиента
- Желание за работа в екип, почтеност и адаптивност
- Вежливо и позитивно отношение към екипа, клиенти и посетители
- Дисциплинираност, отговорност и коректност
- Организационни способности, отдаденост на работата и внимание към детайлите
- Много добро владеене на английски език писмено и говоримо
- Отлична компютърна грамотност (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
- Свободно ползване и креативност в работата с MailChimp, Internet, социални мрежи
- Креативно мислене и инициативност за разработване на идеи, свързани с мястото и дейността
Ние ви предлагаме:
- 5-дневна работна седмица от 8:30 до 17:00 часа
- приятна и спокойна работна среда
- мотивиран и позитивен екип
- пълноценно обучение
- редовно заплащане и коректно отношение
ПРЕДИМСТВА:
- Предишен опит на подобна позиция
- Предишен опит с разработване на проектни предложения
- Работа с визуални програми
- Владеене на английски език
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, изпратете ни Ваша автобиография с приложена снимка и Мотивационно писмо
Срок за кандидатстване: до 20 април 2024
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Редактирай

Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул. Иван Перпелиев 5
Дата:
6.Април.2024
Организация:
МЕГАХОЛД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за МЕГАХОЛД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 299 автобиографии и 44 895 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.