ОФИС СЪТРУДНИК
Ref.No:
12-887
Описание
,,Бизнесс Аутсорсинг Солюшънс“ ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!
За доказано добър и надежден наш клиент, водеща компания в областта на транспорта и логистиката, търсим опитен специалист на длъжността:
ОФИС СЪТРУДНИК
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Поддържа и координира всички административни процеси и управление на офиса и екипа;
• Води регистри за изходяща/входяща поща и фирмена кореспонденция (деловодство);
• Обслужва телефонните обаждания и фирмения мейл, приема и разпределя съобщенията, предоставя информация в рамките на гласуваните правомощия;
• Посреща гости и клиенти на дружеството;
• Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
• Висше образование;
• Трудов опит като Личен асистент, Технически сътрудник, Офис мениджър, Секретар или друга подобна административна позиция;
• Владеене на английски език (писмен и говорим);
• Отлични умения за водене и организация на служебна кореспонденция;
• Добра писмена и устна комуникация;
• Умение за приоритизиране на задачите;
• Последователност и прецизност при изпълнение на задълженията;
• Гъвкав и адаптивен подход към работата.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
• Работа в утвърдена компания при много добри условия на труд ;
• Възможност за фирмено обучение и професионално развитие;
• Петдневна работна седмица;
• Ваучери за храна, извън трудовото възнаграждение;
• Мотивираща работна среда сред екип от професионалисти;
• Динамична и предизвикателна работа.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
• Актуална автобиография.
За повече информация: 0882 210 312/ 0882 210 464
Ако смятате, че нашето предложение е интересно за Вас, моля изпратете автобиографията си с актуална снимка като кандидатствате онлайн!
Благодарим на всички кандидати, но ще се свържем само с одобрените за позицията!
„Бизнесс Аутсорсинг Солюшънс" ЕООД е лицензиран трудов посредник /№3191/2021г/. Ако търсите нови възможности, може да се обърнете към нас. Ние ще ви помогнем да откриете вашето работно място.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. „Бизнес Аутсорсинг Солюшънс“ ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
22.Май.2023
Организация:
Бизнесс Аутсорсинг Солюшънс ЕООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Бизнесс Аутсорсинг Солюшънс ЕООД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.