Оператор контактен център
Описание
Търсим Оператор контактен център.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Завършено образование: висше или средно образование;
Добра компютърна грамотност, умения за работа със специализиран софтуер;
Опит на подобна позиция е предимство;
Много добро владеене на английски език;
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
Изготвяне на заявки за услуги, заявки за продажби, искания за информация и жалби;
Продажба на аксесоари и уреди;
Приемане на входящи обаждания и съобщения от клиенти, отговаряне на запитвания, служебни обаждания и оплаквания;
Определяне на изискванията и въвеждане на събития в компютърна система;
При необходимост фактуриране или задържане на плащания;
Изпращане на писма, информационни брошури и други документи на клиенти;
Консултиране на клиентите относно допълнителни продукти или услуги.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
• Атрактивно заплащане, обвързано с постижения
• Ваучери за храна
• Допълнително здравно осигуряване
• Обучение
• Динамична и интересна работна среда в сплотен и приятелски екип
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Ние предлагаме
Категория:
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
10.Март.2023
Организация:
Cross Source
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Cross Source може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.