Обява
Долфио технологии България ООД

Customer service representative - Представител за обслужване на клиенти
Описание
Описание и изисквания:
BULGARIAN SPEAKING CALL CENTER OPERATOR

Do you know Dolphio Technologies? Our R&D company has continuously gained a place at Deloitte’s Technology fast 50 ranking for the last 4 years.

After achieving domestic success, our next aim is to conquer European market with our online procurement monitoring service. We are searching our new colleague with BULGARIAN language proficiency, who will hold part time call center operator position (2 hours daily) of the service operating in the Bulgarian market.

Job description
Our future employee is going to be responsible for finding prospective customers and inform them of our services, as well as contact with existing clients, and support their needs.

Responsibilities of our future colleague:
· Making outbound calls

· Informing and supporting customers

· Administration at our Customer Relationship Management system

· Supporting the development of the service

Requirements:
· Fluent in Bulgarian (native speaker)

· Active, advanced level knowledge of Hungarian or English language

· Secondary/tertiary qualification, or higher education in progress

· User-level computer skills (Ms Excel, Word)

· Excellent communication skills, persuasive personality, openness

Advantage:
· Call center experience

· Sales work experience

· Knowledge of economics/ informatics terminology

We offer:
· Possibility for continuous professional improvement (inner online marketing, sales trainings)

· Possibility to hold a part timer position

· Flexible working hours, worker-friendly working conditions (table football, darts, Xbox)

· Dynamic, international team

Place of work:
Budapest or home office (from Bulgaria or other country)

Please send your ENGLISH CV and cover letter, with your net salary expectation to hr@dolphio.hu.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Служители

Категория:
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. Благоевград, Гр. Бургас, Гр. Варна, Гр. Велико Търново, Гр. Видин, Гр. Враца, Гр. Габрово, Гр. Добрич, Гр. Кърджали, Гр. Кюстендил, Гр. Ловеч, Гр. Монтана, Гр. Пазарджик, Гр. Перник, Гр. Плевен, Гр. Пловдив, Гр. Разград, Гр. Русе, Гр. Силистра, Гр. Сливен, Гр. Смолян, Гр. София, Гр. Стара Загора, Гр. Търговище, Гр. Хасково, Гр. Шумен, Гр. Ямбол
Адрес:
София
Дата:
8.Септември.2020
Организация:
Долфио технологии България ООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Долфио технологии България ООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 273 349 автобиографии и 42 796 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.