Обява

Продавач - консултант
Описание
Фирма „Селвит България“ ООД, занимаваща се с внос и продажба на медицински изделия, продукти и консумативи, търси да назначи служител - продавач-консултант за работа в офис в гр. София.

Изискване към служителя:

• Кандидатът трябва да има шофьорска книжка категория B, за управление на МПС.
• Желателни са познания в медицината, както и компютърна грамотност с програми Microinvest ; WordPress ; Microsoft Office…
• Отлични комуникационни умения.
• Организационни умения, инициативност, отговорност, лоялност.
• Готовност за динамична работа.
• Създава и поддържа ефективни професионални отношения с клиенти.
• Предоставя професионална информация за фирмените продукти и по този начин да разширява дейността на компанията.
Възможност да организира презентации пред лекари, парамедици и други медицински лица при необходимост.
Участва във вътрешнофирмени и национални събития.
Възможни пътувания до различни дестинации в България, през работно време със служебен автомобил.

Какво предлагаме:

• Интересна работа в престижна фирма с качествени продукти
• Атрактивно заплащане, обвързано с постигнатите резултати
• Професионални обучения в чужбина при необходимост
• Служебна кола (за служебни цели) лаптоп, телефон.
• Работни дни от понеделник до петък от 9:00 до 17:00 часа.
• Осигуряване на пълна работна заплата ; 20 дни отпуск за годината.
• Редовно заплащане след 20-то число на месеца.



Работата не е тежка, но е много отговорна. Изисква се коректност и много внимание.
Офиса се намира в гр.София ; ул. Адриана Будевска 10
Ако проявявате интерес към позицията, изпратете актуална автобиография.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички документи ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност и спазване на ЗЗЛД.

За повече информация не се притеснявайте да се свържете с мен по вайбър; тел или имейл – 0878666240 / info@selvitbg.eu – Соня Милушева.
Изисквания към кандидата
Образование: Средно-специално, Профил: медицина

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Специални умения:
• Кандидатът трябва да има шофьорска книжка категория B, за управление на МПС. • Желателни са познания в медицината, както и компютърна грамотност с програми Microinvest ; WordPress ; Microsoft Office… • Отлични комуникационни умения. • Организационни умения, инициативност, отговорност, лоялност. • Готовност за динамична работа. • Създава и поддържа ефективни професионални отношения с клиенти. • Предоставя професионална информация за фирмените продукти и по този начин да разширява дейността на компанията. Възможност да организира презентации пред лекари, парамедици и други медицински лица при необходимост. Участва във вътрешнофирмени и национални събития. Възможни пътувания до различни дестинации в България, през работно време със служебен автомобил.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Средно управленско ниво, Служители

Трудово възнаграждение:
От 1600 до 2500 лева на месец

Категория:
Продажби - експерт мениджъри
Продажби - продавачи и помощен персонал
Електронна търговия
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
12.Септември.2024
Организация:
"Селвит Българоя" ООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за "Селвит Българоя" ООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 684 автобиографии и 45 030 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.