Обява

Административен работник( асистент на менажера)
Описание
Административен работник (представителство на менажера в негово отсъствие без правомощия за вземане на решения)
Обхватът на работа: административна поддръжка и осигуряване на работата на офиса на менажера, комуникация с, с кленти и доставчици.
Изискваме: знания за работа с компютър (MS Office, Интернет, Google Docs, Outlook), отлични комуникационни и организационни умения, надеждност, лоялност, гъвкавост, приятно поведение, старание, устойчивост на стрес , шофьорска книжка кат. B
Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Специални умения:
Много добри умения за работа в екип. Много добра компютърна грамотност. Английски език поне на ниво B1.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Категория:
Нехранителни продукти
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив, Гр. София
Дата:
24.Юли.2020
Организация:
Маркет 1001
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Маркет 1001 може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 272 947 автобиографии и 42 740 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.