Обява
Adecco Bulgaria Ltd

Специалист Администриране и развитие на клиенти
Описание
Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. По тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция, съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За наш клиент, водеща компания в продажбите на крепежни изделия, монтажна техника, автоконсумативи и инструменти, търсим да назначим:Специалист "Администриране и развитие на клиенти".

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
- Оферти: Проучване, анализ и развитие на клиента, уточняване на параметрите по офертата и осигуряване на одобрението й, следи развитието на клиента;
- Поръчки: Обработване на специфични поръчки и осигуряване на одобрението им;
- Договори: Изготвяне на търговски договори и споразумения с клиенти;
- Комуникация: Активна комуникация по телефон и имейл с търговци и клиенти на компанията;
- Администриране: Работа с ERP системата на компанията - актуализиране на договореностите с клиенти, проследяване на всички поети ангажименти от компанията и клиента, и др.

ИЗИСКВАНИЯ:
- Завършено висше икономическо или техническо образование (мин.бакалавърска степен);
- Много добри компютърни умения;
- Умения за делова комуникация, умения за преговаряне, добра пазарна ориентация;
- Позитивна нагласа и стремеж към професионално развитие;
- Опит в обслужване на клиенти ще се счита за предимство;
- Познания или опит във фирми със сходна дейност, или в сферата на индустрията

ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ:
- Конкурентно възнаграждение;
- Възможности за кариерно развитие;
- Мотивираща работна среда сред екип от професионалисти;
- Осигуряване на въвеждащо и последващи професионални обучения;

Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете актуална автобиография на английски език. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната агенция по заетостта №1814/8.12.2014
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2600 лева на месец

Категория:
Aдминистративна дейност и продажби
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, Младост 4, Бизнес парк, сграда 11 А, ет.2
Дата:
29.Ноември.2018
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 264 265 автобиографии и 41 166 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.