Обява
Horizons Bulgaria

Секретар в адвокатска кантора- София
Описание
Нашият клиент е адвокатско дружество с 30 годишна история. „Джингов, Гугински, Кючуков & Величков“ е еднa от най-добрите юридически фирми в България, предоставяща първокласни услуги и консултации предимно на международни корпоративни клиенти. Тяхната основна цел е да предоставят на своите клиенти своевременно, ефективно и професионално съдействие по всеки казус.

Компанията разполага с водещи специалисти в своите области, които предлагат консултации на български, английски, немски и френски на публични и частни компании, инвестиращи в България, големи международни банки, институционални инвеститори, промишлени, услугови, дистрибуторски и търговски компании, хотелски корпорации, строителни фирми, неправителствени организации и международни финансови и развойни институции. Също така предоставят съдействие на българското правителство и европейски институции във връзка с транзакционни и регулаторни въпроси.

Поради разширяване на дейността на дружеството, търсим административен сътрудник/секретар, който да се присъедини към екипа на компанията. Неговата роля ще бъде да подпомага работата на юристите като съдейства за осъществяване на успешната комуникация с клиентите на дружеството и ще координира изпълнението на различните дейности и задачи по проектите на кантората.

Основни отговорности:
- Обработка на изходяща и входяща кореспонденция - писмена и електронна;
- Комуникация с клиенти, юристи и други лица по телефон и имейл;
- Проследяване на график на задачите на адвокатите, напомняне за настъпващи срокове или други уговорки;
- Приемане, разпечатване и организиране на писма, факсове и друга документация;
- Изготвяне и вторична обработка на документи;
- Организиране на преводи, оторизация и легализация на документи;
- Организиране на срещи по проекти в офиса и извън него, според приетите от кантората практики и процедури;
- Организиране на пътувания и командировки за адвокатите;
- Поддържане на контактната база данни на кантората;
- Друга оперативно-техническа работа като: организиране на нотариални заверки на документи, банкови преводи, входиране на документи в официални институции, внасяне на държавни и съдебни такси, поръчка на офис консумативи и др.

Необходими изисквания:
- Административен опит на сходна позиция (опит в адвокатска кантора ще се счита за предимство);
- Висше образование със специалност в хуманитарни, социални и стопански науки, или изкуствата;
- Добра компютърна грамотност – MS Office, Интернет;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо (друг език ще се счита за предимство);
- Способност за изпълнение на срокове;
- Точност, прецизност и старателност при изпълнение на задачите;
- Отзивчивост, отговорност и съобразителност;
- Добри организационни умения;
- Отлични комуникативни умения.

Компанията предлага:
- Мотивиращо възнаграждение;
- Централна офис локация;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Мултиспорт карта;
- Ежеседмично Happy hour събитие;
- Тиймбилдинги;
- Възможности за развитие в компанията.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
8.Май.2024
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 408 автобиографии и 44 921 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.