Обява
Horizons Bulgaria

Офис Мениджър- София
Описание
ЗА НАШИЯ КЛИЕНТ

Varengold Bank AG е немска банка, основана през 1995 г. С офиси в Хамбург, Лондон и София. Основните бизнес области, в които банката оперира са в сферата на пазарното и търговското банкиране.

Varengold Bank подкрепя peer-to-peer (P2P) кредитни платформи в развитието на техния бизнес с цел улесняване на достъпа до капитал на компании и хора, които нямат достъп до такъв.

Присъединете се към технологичния и резултатно ориентиран екип на Varengold Bank, с ясен фокус в бъдещето на финансовите услуги и развитието на партньорства във FinTech индустрията.

За своя растящ екип в София Varengold Bank търси ОФИС МЕНИДЖЪР

ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ

Вие ще сте лицето на банката при персонални и телефонни контакти с клиентите.

- Ще организирате и подготвяте срещи, и ще посрещате и асистирате на българските и чуждестранни гости

- Ще поддържате имейл кореспонденция

- Ще отговаряте за цялостната администрация и организация на офиса, включително и за поръчките на консумативи
- Планиране и резервиране на пътуванията на членовете на Борда на директорите и на останалите служители на банката

- Асистиране при изпълнението на специфични задачи и проекти, като организиране и провеждане на събити

ВАШИЯТ ПРОФИЛ

Отличните комуникационни умения, увереността и самоинициативността са съществени качества за успешния Офис мениджър.

- Висше образование и професионален опит в менажирането на офис, хотелиерската индустрия или в друга индустрия, ориентирана към обслужването на клиенти

- Отлично боравене с MS Office пакет
- Отлично владеене на български и английски език
- Способност за работа под напрежение и вземане на решения

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

Освен възможността за развитие и добрата работна среда, вие ще получите:

- Много добра стартова заплата и допълнителни бонуси, според представянето ви
- Мултиспорт карта
- Ваучери за храна
- Карта за отстъпки за определени магазини
- Карта за градски транспорт

Aко се интересувате от работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора, изпратете ни вашата автобиография.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Сезонна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:
От 1500 до 2000 лева на месец

Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
15.Юни.2022
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 281 327 автобиографии и 43 965 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.