Обява
Horizons Bulgaria

Консултант Продажби и Обслужване- Шумен
Описание
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.



Наш клиент е една от водещите банки с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти в Централна и Източна Европа, както и с развита клонова мрежа в България.

За клона в Шумен търсим професионалисти, които да заемат позицията

Консултант продажби и обслужване

Основни функции:

- Продажба на кредитни и некредитни продукти

- Провеждане на срещи с клиенти с цел привличане на нов бизнес
- Проверка и обработка на клиентски документи и поддръжка на досиетата на клиентите
- Работа на каса с национална и чуждестранни валути
- Съдействие на клиентите и насърчаване на използването на устройствата за самообслужване и дигиталните канали за обслужване

Успешният кандидат има:

- Търговски усет и умение да открие и да отговори на индивидуалните клиентски потребности

- Завършено висше образование (икономическото е предимство)

- Опит при работа с клиенти и/ или плащания

- Добри умения за работа с компютър (MS Office)

- Добро ниво на владеене на английски език (предимство)

- Много добри комуникативни и презентационни умения

- Добри организационни и аналитични умения

Компанията предлага:

- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България

- Бонус по мотивационна схема, обвързан с резултатите

- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията

- Динамична и предизвикателна работа

- Модерна офис среда

- Допълнително здравно осигуряване

- Застраховка Живот/ Злополука

- Ваучери за храна

- Спортна карта

- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти



Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.



Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.



Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
16.Юли.2021
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 277 189 автобиографии и 43 362 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.