Сътрудник пазарни проучвания- Добрич
Описание
Нашият клиент EvoInvest е международна търговска компания. За офиса си в България, град Добрич, търси да наеме административен сътрудник - ценови анализатор - отговорен за изследването, анализирането и тълкуването на данни, свързани с пазарните цени, тенденции и стратегии на конкуренцията относно ценообразуването, за да се гарантира, че продуктите или услугите на компанията са ценово конкурентоспособни.
Сътрудник пазарни и ценови проучвания, базиран в Добрич
Ценовият анализатор ще играе ключова роля в подкрепа на стратегическите цели на компанията, като провежда задълбочено пазарно изследване и анализ на данните за ценообразуването. Тази роля е централна за помагане на организацията да поддържа своето конкурентно предимство, като гарантира, че приетите стратегии за ценообразуване са подкрепени от данни, базирани на анализи.
Отговорности и задължения:
Пазарни изследвания:
Провеждане на детайлни пазарни изследвания за събиране на информация за ценообразуването на конкурентите, продуктите и пазарните условия.
Наблюдение на индустриалните тенденции и новини за предвиждане на промени, които могат да повлияят на ценообразуването на продуктите.
Анализ на данни:
Анализиране на данни за предпочитанията на клиентите, стратегиите за ценообразуване на конкурентите и пазарните тенденции.
Подкрепа на стратегията за ценообразуване:
Помощ при разработването и внедряването на стратегии за ценообразуване на продукти и услуги.
Докладване и документиране:
Подготовка и представяне на детайлни доклади за изследванията и анализа, включително с препоръки.
Поддържане на точни записи на ценообразуването на конкурентите и историческите данни за цените.
Квалификации:
Предишен опит с административни дейности и пазарните изследвания, анализ на данни или ценообразуване е предпочитан.
Много добри познания по английски език (говорим и писмен).
Владеене на Excel;
Отлични комуникативни и презентационни умения;
Внимание към детайла и точността.
Физически изисквания:
Възможност за работа в офис среда.
Работата е офис базирана – ул. България 1
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Horizons Bulgaria, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Маркетинг
Държава:
България
Населено място:
Гр. Добрич
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
15.Ноември.2023
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Horizons Bulgaria може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.