Обява
BULWORK

СТАРШИ СПЕЦИАЛИСТ В ОТДЕЛ МАРКЕТИНГ
Ref.No:
BW PB00044
Описание
Ние сме...

Bulwork е първата агенция за подбор на технически и ИТ персонал в България с повече от 23 години значимо присъствие на пазара. Благодарение на висококвалифицирания ни екип от служители, в Bulwork предлагаме услуги на най–високо ниво, оправдаващи доверието и очакванията както на клиентите, така и на кандидатите ни.

Нашият партньор...

Една от най-успешните финансови институции в България с повече от 25 години успешна дейност. Отличени с множество награди, и доказали себе си като установен и лоялен партньор и работодател, в момента са в процес на дигитална трансформация и дигитилизиране на своите услуги и продукти. В тази връзка, търсят спешно да назначат опитен, амбициозен и креативен:


СТАРШИ СПЕЦИАЛИСТ В ОТДЕЛ МАРКЕТИНГ


Основни отговорности за позицията:

Той е главната фигура в изграждането и реализирането на цялостната маркетинг стратегия, определянето на маркетинговите цели, стратегии и възможности. Също така той създава съдържание и рекламни кампании, поддържа активността и присъствието им в социалните мрежи и видео каналите. Активно съдейства при организиране на участието на компанията на различни събития, форуми, конференции и кариерни събития. Както и успешно води комуникацията, както с мениджмънта на компанията, така и с външни агенции и партньори.


Успешният кандидат е добре да има следните умения и опит:

- Завършено висше образование в сферата на: Маркетинг и Реклама, или друга икономическа специалност;
- Минимум 8 години предходен опит в сферата на традиционния или дигитален маркетинг, или и двете;
- Опит в провеждане на маркетингови кампании, изготвяне на маркетингови стратегии, както и стратегическо планиране и цялостно менажиране на маркетинг кампании в социалните мрежи и извън тях;
- Опит с инструментите за дигитална реклама вкл. опит с който и да е от продуктите на Adobe или конкурентни продукти;
- Отличен опит с MS Office package;
- Отлични комуникативни умения,както умения за работа в екип;
- Отлично владеене на Английски език (B2/C1 ниво).


В замяна компанията може да предложи:

- Богат пакет от социални придобивки;
- Отлично заплащане
- Допълнително здравно осигуряване,пенсионно осигуряване и застраховка живот;
- Достъп до модерна фитнес зала;
- Ваучери за храна;
- Сигурна, дългосрочна ангажираност във водеща финансова организация;
- Отлична възможност за кариерно развитие и вертикално израстване като Лийд на екип;
- Специални отстъпки от всички техни продукти и услуги;


Не отлагайте възможността, и кандидатствайте сега, като ни изпратите своето актуално CV (автобиогафия) или LinkedIn профил!


Конфиденциалността и защитата на личните данни на всички кандидатствали е гарантирана.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Кандидатите не дължат никакви такси на агенцията. Услугата е напълно безплатна!

БУЛУЪРК КЪМПАНИ ООД – агенция за подбор (лиценз No 2107 от 01.09.2016, издаден от МТСП).
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Медии
Реклама, PR
Маркетинг
Дизайн, Криейтив, Видео, Анимация
Дигитален маркетинг
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
15, Tsarigradsko Shose Blvd., fl. 2,1124, Sofia, Bulgaria
Дата:
15.Април.2024
Организация:
BULWORK
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за BULWORK може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 299 автобиографии и 44 897 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.