Обява
Cargotec Bulgaria

Transfer Pricing Documentation Process Coordinator
Описание
Join us for a smarter and better everyday

Cargotes is looking for a Transfer Pricing Documentation Process Coordinator to support Corporate Tax Department in coordination of global Transfer Pricing (TP) documentation preparation process and assist in preparation of TP documentations.

Main tasks and responsibilities:

-Assist Corporate Tax Department in implementation and execution of TP documentation process in practise
-Monitor TP documentation process milestones and due dates globally
-Support internal stakeholders in practical process related questions
-Preparing reports for numerical data analysis on intercompany transaction data to verify appropriateness of the data
-Assist in developing intercompany transaction data collection process
-Assist in preparation of economic analysis calculations on intercompany transactions
-Main-user of TP documentation tool
-Assist in preparation of other TP documentation materials, both numeric and written
-Maintain an archive of the final TP documentation files.

What you’ll need to succeed:

-Preferably Bachelor degree in finance / accounting or vocational qualification
-+1 years of experience with the finance / accounting area in an international environment
-Project coordination ability and good communication skills
-Knowledge of finance operations in international environment
-Analytical skills
-Proactive and well-organized mindset
-Very good written and oral English required
-Strong knowledge in MS Excel or Google Sheets.

You will be part of:

We offer you an opportunity to put your skills and experience into work and make an impact in our global organisation and the cargo handling industry. You will work together with great colleagues from various backgrounds inspired by shared, ambitious goals. You’ll be part of a team with a proven record of high team climate. We value collaboration in our open and inclusive culture. With us, you will have the opportunity to develop yourself professionally.

If you are excited about this opportunity, please submit your application and CV.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Администрация
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, Бул. Витоша 89Б, Милениум Център, етаж 8
Дата:
12.Януари.2021
Организация:
Cargotec Bulgaria
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Cargotec Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 274 732 автобиографии и 42 916 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.