Обява
Horizons Bulgaria

Специалист обработка на данни с френски език- София
Описание
Horizons е консултантска фирма с 15-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Нашият клиент е международна маркетингова компания. Поради разширяване дейността на компанията, търсим екип от:


Back office Асистенти с френски език


Твоите ежедневни дейности ще включват:

• Активна комуникация и сътрудничество с всички отдели на компанията в страната и
чужбина
• Следене на пазарните тенденции за различни категории продукти
• Проверка на качеството на въведените данни в специализиран софтуер
• Изготвяне на седмични/месечни доклади и предоставяне на резултатите на клиенти
• Съблюдаване на вътрешно-фирмените процеси и процедури и поддържане на висок
стандарт на работа


За да си успешен Back office асистент, ти:

• Владееш френски и английски език на работно ниво (B1 – В2)
• Имаш добри технически познания и опит с MS Office
• Внимателен си към детайлите
• Умееш да анализираш големи обеми от информация
• Предишен опит на подобна позиция е предимство


Нашият клиент има страхотно предложение за теб:

• Интензивно въвеждащо обучение и регулярни тренинги в процеса на работата
• Опит в голяма международна компания и достъп до модерни технологии
• Възможности за професионално и личностно развитие
• Твърдо възнаграждение + бонусна схема
• Годишен отпуск – 23 дни
• Безплатна карта за градски транспорт и паркоместа за велосипеди
• Допълнително здравно осигуряване
• Програма за отстъпки с партньори на компанията
• Разнообразни спортни инициативи

Ако сме събудили любопитството ти и разпознаваш себе си в горните редове, кандидатствай сега като ни изпратиш актуална автобиография. Конфиденциалността е гарантирана.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Образование: , Профил:

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
5.Септември.2019
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 268 429 автобиографии и 42 051 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.