Mениджър ключови клиенти - Източна България
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Наш партньор е международна компания – лидер в производството на архитектурни алуминиеви системи в цяла Европа с богата история и лидерски позиции на пазара.
Поради разширяване на техния търговски екип, търсим да назначим опитен и мотивиран специалист на позицията:
Мениджър Ключови Клиенти за Източна България
Успешният кандидат на тази позиция ще бъде част от търговската структура на компанията във Варна или Бургас и ще рапортува директно на Търговския Директор на компанията.
Основни отговорности:
Отговаря за правилното и ефективно налагане на търговската и кредитна политика на компанията и постигането на финансовите цели с клиентите от съответния регион;
Цялостно прилага плановете за действие и търговската стратегия на компанията с цел постигане на заложените цели;
Развива и поддържа силни и дългосрочни партньорства със съществуващи и потенциални клиенти с цел създаване на силна и лоялна клиентска мрежа;
Периодично посещава партньорите на компанията (производители, дистрибутори и др.), подпомага ги и ги консултира по технически и търговски въпроси с цел подобряване на съвместната работа;
Търси и разработва нови клиенти и партньори на компанията;
Задълбочено познава пазара и продуктите и постоянно обновява информацията, свързана с конкуренция, продукти или пазарната ситуация като цяло;
Взема участие в търговския изложения, състоящи се в региона;
Попълва коректно информацията в електронни системи и софтуери.
Компанията предлага:
Атрактивно възнаграждение и бонусна схема, основаваща се на постигнатите резултати;
Служебен автомобил, който може да се ползва и за лични цели;
Ваучери за храна в размер на 200 лева на месец;
Допълнително здравно осигуряване;
Гъвкавост и изцяло дистанционна работа;
Отлична работна среда в компания – лидер на пазара;
Непрестанни обучения и възможности за професионално развитие;
Стабилност, дългосрочност и лоялност от страна на работодателя.
Изисквания за заемане на позицията:
Английски език на отлично ниво – поне B2;
Опит с алуминиеви системи и профили – задължителен;
Поне 3 години опит на търговска позиция, фокусирана върху B2B продажбите;
Способност да работи редовно и ефективно с различни CRM, ERP системи и друг софтуер;
Хъс, енергия, амбиция за развитие на поверения му регион;
Организационни и аналитични умения;
Умения за водене на преговори и ефективна комуникация;
Валидна шофьорска книжка и възможности за пътуване в региона.
Кандидатствайте сега, като изпратите своето актуално CV на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК!
Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
15.Май.2023
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.