Обява
Телетек Европа ЕООД

Business Partner Specialist with French for HP Account- София
Описание
Business Partner Specialist with French for HP Account
At TTEC (pronounced T-tec), we provide learning and development opportunities,a growth oriented culture, and a stimulating and positive work environment.

When you join our team, you are more than just an employee. You are a member of the TTEC family. That's why we offer benefits and perks that support your quality of life, goals and future needs.

We offer:
Extensive training programs: Excel, Leadership skills, Management of change, Six sigma and many others depending on your interests;
Environment that stimulates achievement and professional development;
Competitive remuneration package;
Access top notch business best practices;
Work in a challenging and pleasant business environment.
Job specifics/responsibilities:

Procurement & Accounting:
Coordinate requirements for compliance within each business unit;
Raising Purchase orders and facilitate overview & tracking;
Track monthly partner invoice and reporting;
Escalate vendor invoice complains towards Account Payable team;
Onboarding:
Facilitate Partner On-boarding process;
Vendor account & system setup;
Partner Performance Management:
Facilitates/drive the setup of Proforma Invoice;
Prepare Performance reports;
Provide first level analysis of partner’s performance.
Project Management:
Strong initiative towards process optimization; knowledge acquisition; quality assurance;
Take ownership of internal projects and stretch assignments.

Requirements:
Fluency in French and English;
Bachelor/Master in Business or related;
Experience in virtual team environment is required;
2-3 years of experience in service delivery is a strong advantage;
Strong communication and influencing skills, excellent teamwork skills;
Organized and methodical approach.

If you consider we can make a good team together please send your CV in English.
All documents will be treated in the strictest confidentiality.

Only short-listed candidates will be invited for an interview.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Италиански език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Служители

Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2300 лева на месец

Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Business Park Sofia, Bldg. 3, FL 3 Sofia 1766, Bulgaria
Дата:
21.Ноември.2018
Организация:
Телетек Европа ЕООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Телетек Европа ЕООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 264 312 автобиографии и 41 167 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.