Специалист (Акаунт мениджър), София
Описание
Основни задължения:
Работа в екип с Мениджър връзки с корпоративни клиенти и подпомагане обслужването на корпоративни клиенти при ежедневните им банкови нужди;
Директна работа с корпоративни клиенти и поддържане на взаимоотношенията с тях за банкови продукти и услуги, като разплащания, електронно банкиране, KYC процедура и др.
Координира и управлява документооборота относно обслужването на клиентските сметки;
Работа с документите и системите на банката, свързани с поддържане на електронното досие на клиента, управлението на кредитни продукти, обезпечения, оценки, застраховки, правни становища и др.
Изисквания за заемане на длъжността:
Висше образование по Икономика, Бизнес или Финанси
Опит в банковата сфера е предимство
Владеене на английски език е предимство
Добри аналитични и комуникационни умения
Ние предлагаме:
Позиция във водеща международна банка на българския пазар;
Придобиване на международен опит и ноу-хау от среда за сътрудничество с банки от Групата в региона на ЕС;
Атрактивен пакет от възнаграждения и допълнителни бонуси;
Програми за обучение: въвеждаща програма, вътрешни и външни, международни и онлайн обучения;
Възможности за кариерно развитие, функционална мобилност и повишения;
Приятна работна атмосфера и екип от професионалисти.
Необходими документи за кандидатстване:
Актуална автобиография
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Трудов опит:
Ние предлагаме
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
ИТ и Компютърни специалисти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
25.Април.2024
Организация:
Банка ДСК АД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Банка ДСК АД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.