Специалист посрещане на клиенти, гр. Варна
Описание
Основни задължения:
Подпомагане процеса по управление на клиентопотока
Посрещане на клиентите на Банка ДСК
Съдействие за подобряване организацията на работа в банковия салон и повишаване на клиентската удовлетвореност
Промотиране на продуктите и услугите на Банката
Консултиране, обучаване, демонстриране и мигриране на клиентите за операции на фронт-офис към ползване на електронно и мобилно банкиране
Подпомагане на клиентите за операции / услуги, които е възможно да бъдат извършени на устройство за самообслужване или чрез електронно банкиране, вместо на гише.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование - средно
Комуникативност, клиентска ориентираност, умения за работа в екип, проактивност
Умения за работа със смарт устройства, умения за презентиране
Добра компютърна грамотност
Трудов стаж в банкова или финансова институция, свързан с работа с клиенти се счита за предимство
Владеенето на английски език се счита за предимство.
Ние предлагаме:
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
Бонусна система;
Допълнително здравно осигуряване;
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
Мулти спорт карта на преференциални цени.
Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/ на български – с актуална снимка
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Ние предлагаме
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
24.Април.2025
Организация:
Банка ДСК АД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Банка ДСК АД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.