ТРЗ Специалист
Описание
Нашият клиент, БУЛМЕТАЛ АД, е бързо развиваща се европейска компания, лидер в производството на метални опаковки.
Компанията предлага широка гама от размери и видове метален амбалаж, с реализация в различни индустриални сфери, което я прави една от най-разпознаваемите на европейския пазар.
Компанията търси да назначи опитен професионалист на позиция:
ТРЗ Специалист, който да се присъедини към висококвалифициран и амбициозен екип.
ОТГОВОРНОСТИ:
❖ Координиране и изпълнение дейността по администриране на персонала и изготвянето на работните заплати в дружеството;
❖ Прилагане на изискванията на трудовото, социално и данъчно законодателство, свързани със заплащането на труда;
❖ Консултиране на управленския състав по въпроси свързани с администриране на персонала и администриране на работни заплати;
❖ Обработване на подадени от различните отдели данни във връзка с обработката на работни заплати;
❖ Извършване на калкулация и начисляване на заплати, социални разходи и осигуровки;
❖ Контролиране на реквизитите на първичните документи, касаещи изготвянето на ведомостите;
❖ Съдействие при издаването на служебни бележки, справка за доходите и подаване на друга информация към служителите, според компетенциите си;
❖ Активно подпомагане на дейността на Финансов отдел, както и другите отдели в компанията, според степента на своите правомощия;
❖ Изготвяне на справки и отчети, свързани със заплати и социални осигуровки;
❖ Осъществяване и поддържане на контакт с компетентните органи по трудово законодателство;
❖ Подготвяне и предоставяне на статистическа информация към компетентните органи по трудово законодателство;
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
❖ Висше икономическо образование;
❖ Минимум 2 години професионален опит в областта или сходна област;
❖ Много добра компютърна грамотност – MS Office приложения (MS Word, Excel);
❖ Опит в работата с информационни системи за администриране на служителите и администриране на възнагражденията;
❖ Организираност и отговорност при поемане на ангажименти и спазване на крайни срокове;
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
❖ Мотивиращо възнаграждение;
❖ Ваучери за храна;
❖ Платен годишен отпуск в размер на 20 дни;
❖ Възможност да станете част от иновативна компания и висококвалифициран екип;
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ със снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Изисквания към кандидата
Образование: Средно-специално
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Стара Загора
Адрес:
гр. Гурково
Дата:
17.Май.2023
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Horizons Bulgaria може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.