Оператор към Дирекция Контактен център
Описание
Основни задължения:
Помощ за клиентите, използващи електронните канали на Банката;
Помощ за картодържателите на Банката;
Консултиране на настоящите и бъдещи клиенти относно продукти и услуги, предлагани от Банка ДСК.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование – средно/ висше;
Трудовият стаж във финансовата сфера ще се счита за предимство;
Добра компютърна грамотност;
Владеенето на чужд език (английски, немски, френски, унгарски, руски и др.) ще се счита за предимство;
Добри комуникативни умения и способности за работа в екип.
Ние предлагаме:
Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
Възможност за дългосрочна работа и професионално развитие;
Атрактивна схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
Гъвкаво работно време със сменен режим на работа.
Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/ на български – с актуална снимка
Мотивационно писмо
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. Враца
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
8.Ноември.2023
Организация:
Банка ДСК АД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Банка ДСК АД може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.