Обява

Консултант Продажби и Обслужване за Бургас
Описание
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Наш клиент е една от водещите банки с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти в Централна и Източна Европа, както и с развита клонова мрежа в България.

За клоновете в Бургас търсим професионалисти, които да заемат позицията

Консултант продажби и обслужване

Основни функции:
- Продажба на кредитни и некредитни продукти
- Провеждане на срещи с клиенти с цел привличане на нов бизнес
- Проверка и обработка на клиентски документи и поддръжка на досиетата на клиентите
- Работа на каса с национална и чуждестранни валути
- Съдействие на клиентите и насърчаване на използването на устройствата за самообслужване и дигиталните канали за обслужване

Успешният кандидат има:
- Търговски усет и умение да открие и да отговори на индивидуалните клиентски потребности
- Завършено висше образование (икономическото е предимство)
- Опит при работа с клиенти и/ или плащания
- Добри умения за работа с компютър (MS Office)
- Добро ниво на владеене на английски език (предимство)
- Много добри комуникативни и презентационни умения
- Добри организационни и аналитични умения

Компанията предлага:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Бонус по мотивационна схема, обвързан с резултатите
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Модерна офис среда
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти

Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.


С изпращането на настоящата кандидатурата давам съгласието си на Хорайзънс България ООД да съхранява и използва моите лични данни за обратна връзка с мен относно позицията, за която кандидатствам и/или потенциални такива. Молим преди изпращането на настоящата кандидатурата да се запознаете с Политиката за лични данни на Хорайзънс България ООД.

С настоящото давам своето съгласие личните ми данни да бъдат обработвани за целите на предоставяне на посреднически услуги за кандидатстване за работа чрез Хорайзънс България.

Потвърждавам, че съм се запознал с и приемам Политиката за лични данни на Хорайзънс България ООД.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Бургас
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
10.Юни.2021
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 276 729 автобиографии и 43 273 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.