Обява
Horizons Bulgaria

Консултант Продажби и Обслужване- Елин Пелин
Описание
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Наш клиент е една от водещите банки с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти в Централна и Източна Европа, както и с развита клонова мрежа в България.

За клона в Елин Пелин търсим професионалисти, които да заемат позицията:

Консултант продажби и обслужване

Основни функции:
Продажба на кредитни и некредитни продукти
Провеждане на срещи с клиенти с цел привличане на нов бизнес
Проверка и обработка на клиентски документи и поддръжка на досиетата на клиентите
Работа на каса с национална и чуждестранни валути
Съдействие на клиентите и насърчаване на използването на устройствата за самообслужване и дигиталните канали за обслужване

Успешният кандидат има:
Търговски усет и умение да открие и да отговори на индивидуалните клиентски потребности
Завършено висше образование (икономическото е предимство)
Опит при работа с клиенти и/ или плащания
Добри умения за работа с компютър (MS Office)
Добро ниво на владеене на английски език (предимство)
Много добри комуникативни и презентационни умения
Добри организационни и аналитични умения

Компанията предлага:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
Бонус по мотивационна схема, обвързан с резултатите
Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
Динамична и предизвикателна работа
Модерна офис среда
Допълнително здравно осигуряване
Застраховка Живот/ Злополука
Ваучери за храна
Спортна карта
Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Продажби - продавачи и помощен персонал
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. Друг
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
10.Юни.2021
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 276 647 автобиографии и 43 241 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.