Обява
Top Skills Recruitment Ltd.

Административен асистент с немски език
Описание
Владеете немски език на средно ниво и желаете да го подобрите, използвайки го ежедневно в работата си?

Мечтаете да се развивате в международна среда?

Вие сте комуникативна и организирана личност?


Ако се припознахте в описанието, с удоволствие ще Ви представим възможност за наш клиент, утвърдена международна компания.

Главни отговорности на позицията:
• Администриране на финансова/ счетоводна/ застрахователна документация
• Обработване на фактури, плащания, кредитни известия
• Проследяване на процедурите, свързани с текущи задължения
• Писмена комуникация с клиенти
• Сортиране и препращане на имейли
• Регулярно предоставяне на информация, свързана с изпълнението на поставените задачи

Очакваме от Вас:
• Средно ниво на владеене на немски и английски, писмено и говоримо
• Образование или опит в някоя от следните сфери (предимство, но не е задължително): Финанси, Счетоводство, Икономика, Застраховане
• Организираност и умение за ефективно управление на задачите и времето
• Внимание към детайлите и професионално отношение

Нашият клиент ще Ви предложи:
• Отлично възнаграждение и социални придобивки
• Възможности за кариера в международна компания
• Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00 ч.
• Отлични възможности за професионално развитие под формата на много обучения и вътрешнофирмени конкурси, които дават възможност за избор на по-висока позиция и достъп до глобалната система с обучения на компанията
• Възможност за придобиване на сертификати и квалификации
• Допълнително здравно осигуряване - пакет лукс
• Спортни карти и ваучери за храна и транспорт
• Уютна работна среда и масажи всяка седмица
• Намаления към търговски обекти
• Тийм билдинги и събития.

Очакваме вашата автобиография на английски език!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Ключови думи: German/ Deutsch/ Немски/ Finance/ Финанси/ Accounting/ Счетоводство/ Администрация/ Administration/ Back Office

С настоящото кандидатстване давате съгласието си обработката на личните Ви данни с цел осигуряване на временна, срочна или постоянна работа и предоставяне на възможности за наемане на работа и за бъдещи проекти, да се извършва от „Топ Скилс Рекрутмънт“ в пълно съответствие с ОРЗД и всички други действащи закони за защита на личните данни.

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Трудово възнаграждение:
От 1800 до 1900 лева на месец

Категория:
Банково дело
Застрахователна дейност
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
1.Ноември.2019
Организация:
Top Skills Recruitment Ltd.
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Top Skills Recruitment Ltd. може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 269 256 автобиографии и 42 208 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.