Обява

Офис асистент с немски език
Описание


Специалист връзки с клиенти и вътрешен контрол с немски език
Във връзка с разрастването на нашия екип от специалисти търсим да назначим сътрудник с отлично владеене на немски език.Търсим енергичен и комуникативен човек за работа с клиенти и партньори от Германия. Клиентът, за когото ще се работи е немска фирма за подбор на персонал.

Описание на длъжността:
-води ежедневна писмена и устна комуникация с нови и настоящи контрагенти
-води ежедневна комуникация с немска счетоводна кантора
-сътрудничи по време на изготвяне на месечни отчети, годишни отчети и присъствени форми
-води ежедневна комуникация с партньори от немска здравноосигурителна каса
-оформя договори и различна документация
-води преговори по сключване на сделки с бъдещи клиенти

Какво предлагаме ние:
-Много добро възнаграждение и бонусна схема
-Работа в конкурентна и развиваща среда
-Работа с немски клиенти от най-високо ниво
-Фиксирано работно време, без възможност за извънреден труд, без работа през уикенда.
-Възможности за пътувания в командировки из цяла Германия
-Възможност за работа по различни проекти в сферата на туризма, търговия с продукти и др.

Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография, актуална снимка.
Документите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, в съответствие със ЗЗЛД.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Специални умения:
Изисквания: -отлично владеене на немски език -бързо мислене и ориентираност към решаване на проблеми -умения да преговаря и да сключва сделки -познания относно немските институции, система и начин на живот ще се счита за предимство -счетоводен опит ще се счита за предимство -шофьорска книжка и възможност за редовно пътуване са предимство -да споделя ентусиазма на приятелския и преуспяващ колектив -професионалист ориентиран към постигането на резултати и зададените търговски цели -способност за работа без ежедневен надзор, самостоятелно организиране на времето и приоритизиране на поставените задачи

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
15.Юли.2019
Организация:
EKOPAK77
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за EKOPAK77 може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 267 672 автобиографии и 41 910 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.