Обява
Каргил България ЕООД

Procure to Pay Vendor Invoice Processing Specialist
Описание
Каргил предоставя продукти и услуги в сферата на хранителната и земеделска промишленост, индустрията и финансите по целия свят.Заедно с фермери, клиенти, правителства и местни общности ние помагаме на хората да просперират като прилагаме нашите знания и 150 годишен опит.Ние имаме 155 000 служители в 70 страни, чийто стремеж е да помагат за изхранването на населението, използвайки отговорни производствени практики, стремейки се да минимизират вредните влияния въхру околната среда и да подобрят живота на местните общности, където живеят и работят.

Описание

Position Purpose & Summary:

This position is responsible for ensures timely and accurate payments to suppliers. It also provides optimal customer service while focusing on processing efficiencies and supporting a team environment.
The position will collaborate closely with FSS PRTP Functional management, Subject Matter Expert, Operational Excellence, FSS PRTP team, PRTP BPO partners, and Cargill Business Units and Functions. The position requires hands-on knowledge of the end to end Procure to Pay process.

Principal Accountabilities:

70% - Process Vendor Invoices Accurately match invoices to purchase orders within SAP. Enter Non-Purchase Order vendor invoices into SAP. Check invoice requirements and VAT recording.

15% - Manage Exception Folders: Research and/or process invoices in imaging exception folders, including awaiting approval and relevant incident logging system, in a timely manner per the SLA (service level agreement) requirements.

10% - Research, Training, Research statements, past due notices, disconnect notices and other miscellaneous mail, imaged and hard copies. Follow-up with Supplier Relations team when research is completed. Train new hires and back-up team members.

5% - Special Projects: Complete special duties, reports, assignments, tasks or projects.

Квалификации

Required Qualifications

- Business/Accounting graduate, or relevant vocational qualification
- 3+ years’ experience in Procure to Pay and related Finance experience.
- Fluent in English, written and oral.
- Able to work independently with limited supervision.
- Flexible regarding working patterns and the ability to travel.
- Strong analytical and problem solving skills
- Strong presentation and communication skills
- Strong PC skills, including MS Office (Word/Excel/PowerPoint)

Preferred Qualifications

- Experience of working within a shared services organization.
- Experience of business migration and creation of effective desktop procedures & Standard Operating Procedures.
- Experience within a multi-cultural, high volume and high value team environment.
- Fluent in an additional Western European language.
- Working knowledge of ERP (SAP) PRTP modules
- Working knowledge of a document management/workflow system
- Working knowledge of SharePoint

Our Offer
In return for your expertise and commitment, we will provide a fast paced stimulating international environment, which will stretch your abilities and channel your talents. We also offer competitive salary and benefits combined with outstanding career development opportunities in one of the largest and most solid private companies in the world.

Interested? Then make sure to send us your CV and cover letter in English today
Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. Тодор Каблешков 71
Дата:
13.Май.2022
Организация:
Каргил България ЕООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Каргил България ЕООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 281 045 автобиографии и 43 909 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.