Обява
Каргил България ЕООД

Invoice Processing Specialist
Описание
Working at Cargill is an opportunity to thrive – a place to develop your career to the fullest while engaging in meaningful work that makes a positive impact around the globe. You will be proud to work for a company with a strong history of ethics and a purpose of nourishing people. We offer a diverse, supportive environment where you will grow personally and professionally as you learn from some of the most talented people in your field. We combine 153 years of experience with new technologies and insights to serve as a trusted partner for food, agriculture, financial and industrial customers.

In 2014 we established the headquarters for our European shared business services center in Bulgaria. Our center – Cargill Business Services Sofia, who is rapidly growing, won the award for Shared Service Centre of the Year for both 2017 and 2018.

INVOICE PROCESSING SPECIALIST

Position summary

On that position you will be responsible for providing timely and accurate payments to Cargill suppliers and customer service while focusing on processing efficiencies and supporting a team environment.

Major Tasks:

You will accurately match invoices to purchase orders within SAP;
You will check invoice requirements and VAT recording;
You will enter Non-Purchase Order vendor invoices into SAP;
You will research statements, past due notices, disconnect notices and other miscellaneous mail, imaged and hard copies
You will follow-up with Cargill Supplier Relations team when research is completed.

Qualifications & Skills:

You have a Bachelor`s degree in Accounting or Finance;
You have 1+ years of similar experience;
You are fluent in English;
You are good at noticing details in of a bigger picture and enjoy communicating with others/your col-leagues;
You feel comfortable working in a team;
You are not afraid to handle tasks under pressure;
You like working with Excel and other Microsoft Apps, if you have knowledge of JD Edwards/SAP and have worked in a shared service organization, your experience will be taken as a plus.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. Тодор Каблешков 71
Дата:
13.Септември.2019
Организация:
Каргил България ЕООД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Каргил България ЕООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 268 360 автобиографии и 42 034 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.