Обява
Coca-Cola Business Services Organization

Специалист обслужване на клиенти (отдел Back office)- София
Описание
“Кока-Кола Хеленик България е компанията на позитивните и целеустремените хора. Тук ще имаш огромни възможности да покажеш най-доброто от себе си.”

Адриана Трифонова, Търговски представител

Ти си нашата тайна съставка?

НАШИЯТ ЕКИП:
Семейството на Кока-Кола Хеленик в България се състои от над 1900 ангажирани служители. Част сме от Coca-Cola HBC Group, един от най-големите бутилировачи на The Coca-Cola Company. Ежедневната ни мисия е да доставяме радост на 595 милиона потребители, предлагайки избор от над 136 глобални и любими местни брандове, във важните за тях моменти, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Ние сме силен и талантлив екип, който постига отлични резултати, като побеждава и се учи всеки ден в 28 страни, на 3 континента. Нашият успех идва от съвместната ни работа като един, за да постигнем позитивна промяна в местните общности, в които работим.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
Интензивна комуникация с клиенти за приемане и проследяване на поръчки, доставки, платежни документи, др.;
Въвеждане и актуализиране в системата (ERP SAP) на клиентските заявки, вкл. артикули, цени, промоции и др.;
Окомплектоване и изпращане до клиенти на финансови документи и последваща комуникация;
Подпомагане постигането на обема продажби и дистрибуция на продуктите чрез отлично обслужване на клиентите.
ИЗИСКВАНИЯ:
Завършено висше образование или студент;
Опит в обработка на информация в Excel, опит с ERP SAP е предимство;
Добри комуникационни умения и клиентски ориентиран подход на работа;
Способност за извличане и обработване на голям обем от информация за кратък период от време;
Възможност за работа при 8-часов работен ден в диапазона 7:00 – 21:00 ч.
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Работа в динамична среда, стимулираща постигане на високи резултати;
Придобиване и/или надграждане на опит в международна компания, лидер на пазара, с възможност за дългосрочно кариерно развитие;
Пакет от социални придобивки, сред които дневна сума за храна, допълнително здравно осигуряване и др.
Позицията е по заместване на дългосрочно отсъстващ служител, с възможност за преминаване в постоянна, според представянето и бизнес необходимостта на компанията.

АКО НИЕ СМЕ ПЕРФЕКТНИЯТ ИЗБОР ЗА ТЕБ, КАНДИДАТСТВАЙ СЕГА!
Данните, които предоставяте са защитени от ЗЗЛД. Кока-Кола ХБК България се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява освен за целите на други конкурси в компанията, с изключение на случаите на писмено изразено несъгласие за това от Ваша страна. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на следващия етап в процеса по подбор.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
ул. "Рачо Петков Казанджията" 8
Дата:
21.Януари.2019
Организация:
Coca-Cola Business Services Organization
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Coca-Cola Business Services Organization може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 265 130 автобиографии и 41 260 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.