Директор Човешки Ресурси- София
Описание
За наш клиент, компания с предмет на дейност проектиране и строителство на водопроводни и канализационни мрежи, която носи отговорност за аварийната поддръжка и рехабилитация на над 30% от водоснабдителната мрежа на град София, търсим да назначим:
Директор Човешки Ресурси.
Описание на позицията:
Поемане на пълна ангажираност към процесите и политиката в областта на човешките
ресурси, така че да отговори на нуждите, целите и задачите на компанията, дъщерните
дружества и висшето ѝ ръководство.
Основни дейности:
• Оценка на настоящата организация и роли в компанията и набелязване на
препоръки за подобряване на управлението и работните процеси.
• Преглед и ревизия на съществуващите политики в областта на човешките
ресурси.
• Изготвяне и внедряване на нови политики в съответсвие с целите на
организацията и новите HR тенденции, като: обучение и развитие, управление на
работодателската марка, управление на промяната, развитие на организационната
култура и микроклимат, инструменти за оценка.
• Отговаря за формулирането и ръководенето на проекти за управление на
човешките ресурси и следи за правилното и навременното им изпълнение в
съответствие с нуждите на организацията, като (неизчерпателно):
- Разработване и управление на система за мотивация и атестация на персонала.
- Внедряване на система за професионално развитие в компанията на
служители с амбиции и възможности.
- Разработване и внедряване на процес по идентификация на „критични“ служители
и подготовка на ефективен план за действие при временно или постоянното им
отсъствие.
- Разработване и внедряване на система за постепенна дигитализация на процесите и
документите.
• Предлагане на нови подходи, политики и процедури за постигане на подобрение
в областта на набиране и подбор, управление на талантите, кариерно израстване и
мотивиране на персонала.
• Съставя планове за назначаване и набиране на персонала, за неговото обучение
и професионално развитие.
• Предлага, анализира и оценява досегашните, както и новооткритите работни
места.
• Съставя и определя програми за развитието на заплатите, както и на
възнагражденията.
• Отговаря за обучението и дейностите свързани с изграждането на работни
отношения.
• Гарантира, че програмата за управление на Човешките ресурси, структурата на
работните позиции, както и ефективността на служителите е в съответствие с
изискванията на организацията.
• Оказва постоянна помощ на служителите. Помага им в разрешаването на
професионални и лични проблеми, като също така ги пренасочва към специалисти,
където могат да получат оптимална помощ или съвет.
• Грижи се и подпомага мениджърския екип и преките ръководители.
• Планира социални мероприятия и след одобрение от служителите участва в
тяхната организация и изпълнение.
• Предлага и след одобрение организира активности за сближаване на екипите и
развиването на сътрудничество на всички нива в организацията.
• Следи постоянно за отношението на служителите към организацията.
• Проактивна работа за изграждане и развиване на HR екип, с който да се
постигнат организационните цели. Ръководи всички дейности в отдела.
• Изготвя и управлява бюджет за персонала.
• Носи отговорност за цялостната административна дейност на отдела.
Изисквания:
• Релевантно висше образование
• Опит на подобна позиция мин. 5 г
• Проактивна личност, можеща да поема инициатива и да работи независимо
• Професионалист с опит в разработването и прилагането на стратегии за развитие на
ръководен персонал и изграждане на фирмена култура и екипи
• Гъвкава, комбинативна и ориентирана към резултати личност, с приятелски и
позитивен подход към хората в компанията
• Умения за управление на промените и решаване на проблеми.
• Организационни, комуникативни и презентационни умения
• Английски език на добро ниво
• Добра компютърна грамотност и умение за работа с MS Office
• Шофьорска книжка
Предложението:
• Aтрактивно възнаграждение
• Работа в устойчива и бързо развиваща се компания с нарастващи приходи
• Пакет от социални придобивки
• Управление на екип от професионалисти
• Семинари и тиймбилдинг събития
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Човешки ресурси
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София
Дата:
2.Март.2023
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Horizons Bulgaria може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.