Административен асистент- София
Описание
Horizons Bulgaria е консултантска фирма с 20-годишен опит в сферата на HR и бизнес консултиране, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво, HR услуги и обучения. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
За нашата основна дейнност по администриране на персонал, документооборот и фирмена вътрешноадминистративна дейност търсим сътрудник с опит в дейността за позиция
Административен Асистент
Основни отговорности:
- Административни дейности по обслужване и комуникация с клиенти;
- Комуникация с доставчици и партньори;
- Комуникация с държавна администрация и институции свързани с дейността на компанията;
- Класифициране и предаване на счетоводни документи към счетоводна фирма;
- Издаване на фактури към клиенти;
- Поддръжка на архив от документи - договори, счетоводни документи, досиета на служители;
- Покупка на консумативи;
- Проследяване на срокове и подаване на декларации към институции;
- Подготовка на договори за услуги, трудови договори, допълнителни споразумения;
- Онлайн банкиране
Изисквания към успешния кандидат:
- Висше икономическо образование;
- Минимум 2 години професионален опит в областта или сходна област;
- Много добра компютърна грамотност – MS Office приложения (MS Word, Excel); Google приложения;
- Писмено и говоримо владеене на английски език;
Ние предлагаме:
- Добро възнаграждение;
- Гъвкаво работно време;
- Удобна локация в центъра на града;
- Възможност за развитие в една от първите агенции за подбор на персонал в България.
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Проект
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
18.Септември.2023
Организация:
Horizons Bulgaria
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Horizons Bulgaria може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.