Главен Счетоводител- София
Описание
UpSkill превръща традиционните HR услуги във вълнуващи, ангажиращи и ефективни човешки отношения! Нашият екип от експерти е компетентен и опитен в предоставянето на широк спектър от услуги за откриване на таланти. Ние сме специализирани в IT, ITO, BPO, SSC подбора и HR консултации. Изграждаме силни връзки и улесняваме ефективни отношения между кандидатите за работа и работодателите.
Подкрепяме както големи международни, така и местни компании за разрастване на бизнеса им, като им предоставяме най-талантливите кандидати, които да им помогнат да успеят!
Като агенция за подбор на персонал, ние ще ви предоставим множество кариерни възможности и информация за всяка една от тях. Ще отговорим предварително на всички ваши въпроси, ще ви подготвим за интервютата и ще ви съдействаме през целия процес на подбор.
Нашият настоящ клиент е местният офис на финландска счетоводна къща с над 30-годишен опит в предоставянето на услуги в областта на ТРЗ и счетоводството. От тяхно име търсим Главен счетоводител, който да се присъедини към екипът им в София. Ако сте любопитни за тази вълнуваща възможност, може би това е шансът, който чакате!
Задължения:
- Компетентно обслужване на клиентите на фирмите, организиране, събиране и регистриране на счетоводната документация;
- Поддържане на редовна комуникация с клиентите за изясняване на всякакви въпроси или проблеми, свързани със счетоводството;
- Подготвяне и администриране на договори с клиенти;
- Изготвяне на месечни, тримесечни и годишни финансови отчети в съответствие с МСФО;
- Вземане на решения по случаи на клиенти, изясняване на заплати, баланси и въвеждане на автоматизации;
- Изготвяне, участие и управление в годишно приключване;
- Изготвяне на различни отчети, декларации и документация за спазване на финансовите и счетоводните процедури съгласно българското данъчно законодателство.
Изисквания:
- Минимум 10 години опит в счетоводна къща/кантора;
- Диплома за завършено висше образование (Счетоводсто, Икономика, Финанси)
- Познания в българското законодателство и МСФО;
- Прецизност към детайлите и спазване на срокове;
- Свободно владеене на Excel ( Vlookup, Pivot) и софтуер SAP;
- Свободно владеене на английски език (писмено и говоримо).
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Приятна, ориентирана към екипа и подкрепяща работна среда;
- Интересни международни клиенти и разнообразни задачи;
- Възможности за развитие.
Ако разпознавате себе си в описанието по-горе, моля, изпратете ни автобиография и вече ще бъдете стъпка по-близо до възможността за професионален подем!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!
Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър, Профил:
Езикови познания:
Немски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
14.Септември.2023
Организация:
UpSkill Ltd.
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
UpSkill Ltd. може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.