Обява
Тексим банк АД

Банков служител „Обслужване на клиенти по телефона “
Описание
Изисквания:
∙ Отлични комуникативни умения;
∙ Много добра компютърна грамотност;
∙ Владеене на английски език /писмено и говоримо/;
∙ Високо ниво на клиентско обслужване по телефона;

Отговорности:
∙ Провеждане на входящи и изходящи телефонни разговори с клиенти;
∙ Бързо и ефективно изпълнение на поставените задачи;
. Работа на смени при денонощен режим.


Необходими документни - подробна автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
бул. Тодор Александров №141
Дата:
30.Март.2018
Организация:
Тексим банк АД
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Тексим банк АД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 260 640 автобиографии и 40 115 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.