Обява

Специалист Човешки ресурси
Описание
Специалист Човешки ресурси
Присъедини се към нашия успешен екип като Специалист Човешки ресурси – София

Разширяваме своя екип и търсим професионалист, който да внесе своята енергия и опит в нашата организация. Ако имаш страст към управлението на хора и развитието на екипи, търсиш динамична и стимулираща работна среда, ние ти предлагаме шанс да разшириш своите хоризонти и да изградиш стабилна кариера като „Специалист Човешки ресурси“.

Ако разпознаваш себе си в следните качества, то това е позицията за теб:
- Минимум 2 години опит на сходна позиция;
- Бакалавърска степен по Управление на човешките ресурси, Психология или друга релевантна специалност;
- Отлични умения за работа с MS Office и организираност;
- Високо ниво на комуникативни умения и култура на общуване;
- Умение за работа в екип и решаване на проблеми;
- Владеене на английски език на добро ниво;
- Проактивност, амбиция и целенасоченост;
- Креативност и отговорност в работата.

Отговорности, които ще имаш възможност да поемеш:
- Активно участие в процесите по подбор на персонал – от изготвяне и публикуване на обяви до интервюиране и селекция на кандидати;
- Провеждане на интервюта както самостоятелно, така и съвместно с прекия ръководител;
- Инициативност в предлагането на идеи за обучения и развитие на екипите в компанията;
- Проучване на тенденциите на пазара на труда и прилагане на иновативни подходи за подбор на таланти;
- Предлагане на стратегии за мотивация и задържане на персонала, като участваш активно в създаването на приятелска и продуктивна работна среда;
- Поддържане на връзки с образователни институции, агенции за подбор и бюра по труда;
- Изготвяне на регулярни справки и анализи за ефективното управление на човешките ресурси;
- Участие в организирането на фирмени събития и тиймбилдинги.

Какво ти предлагаме:
- Възможност да станеш част от високо мотивиран и успешен екип в динамична и развиваща се компания;
- Кариера с реални перспективи за професионално израстване;
- Работа в среда, която подкрепя твоето личностно и професионално развитие;
- Допълнителни социални придобивки, включително фитнес карта и отстъпки при ползване на услуги в компанията;
- Работно време от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа;
- Трудов договор с конкурентно възнаграждение;
- Удобна локация на 5 мин. от метростанция "Бизнес парк";
- Възможност да участваш в различни вътрешни инициативи и събития, които укрепват фирмената култура и екипния дух.

Търсиш ли ново предизвикателство и вдъхновяваща среда за развитие? Ако отговорът е „да“, очакваме твоята автобиография!
Присъедини се към нас и заедно ще изградим успешна бъдеща кариера!
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър, Профил: Управление на човешките ресурси, Психология или друга релевантна специалност

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:
Човешки ресурси
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Младост 4, Бизнес парк
Дата:
20.Септември.2024
Организация:
Стартинг пойнт
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Стартинг пойнт може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 286 710 автобиографии и 45 034 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.