HR/ офис асистент
Описание
Управлението на човешките ресурси е една от най-важните дейности във всяка фирма. За да може бизнесът да функционира оптимално и по ефективно, то за него трябва да работят най-добрите и квалифицирани хора. А за намирането им се грижат опитни HR специалисти, които знаят къде и как да търсят човека, от който се нуждаят.
Сигурни сме, че много от Вас, които са се замисляли за тази професия са се сблъсквали с проблема – липса на опит. Често това е единствената пречка, поради която спирате и не се решавате дори да мислите за кариера в тази сфера. Ние сме готови да Ви помогнем и да Ви дадем начален старт в областта на управлението на човешки ресурси!
Optimystica е компания, която е популярна не само в България, но и в още 11 други държави. Получихме и признание от независим сайт, който поставя Optimystica на първо място сред сайтовете, класиращи се най-добре и по най-много думи, свързани с SEO.
Защото ние знаем къде може да скриете труп. И това става на втора страница в Google!
Предлагаме Ви да станете част от нашия екип, където ще Ви посветим в тънкостите на управлението на човешки ресурси. Ще Ви запознаем със стъпките, през които преминава нашия подбор на персонал, включително тестове, въпросници, презентации, скриптове и много други. При нас ще имате възможност не само да се научите на нашите практики, но и да предлагате нововъведения за подобряване на процесите.
Позицията на асистент включва също и административни дейности, свързани с дейността на офиса. Това ще ви помогне да натрупате опит, свързан с цялостната дейност и операциите в една фирма.
Готови сме да инвестираме във Вашето бъдеще и да развиваме потенциала Ви, като освен това Ви предоставяме и:
- Офис в централната част на София с панорамна гледка към града и Витоша;
- Постоянен трудов договор;
- Твърдо възнаграждения с ясна схема на развитието му;
- Служебен телефон и лаптоп;
- Тиймбилдинг активности с колегите;
- Дългогодишен, сплотен екип от професионалисти, които знаят как да си вършат работата ефективно!
Време ли е да влезете в света на управлението на човешки ресурси? Направете го още днес!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Служители
Категория:
Администрация
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
hr@franchising.bg
Дата:
20.Септември.2024
Организация:
Franchising BG
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за
Franchising BG може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.