Офис асистент- административен сътрудник
Ref.No:
NI/s
Описание
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ- АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.
Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
• Изготвяне на текстови материали.
Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
• Активен шофьор с категория B.
Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности,моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Образование: Магистър
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 1800 до 2000 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Пловдив
Дата:
12.Април.2024
Организация:
Еlteh
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за
Еlteh може да получите
ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.