Обява

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК
Описание
Търсим административен сътрудник , който да се присъедини към екипа ни и да допринесе за по-добрата организация и плавното протичане на процесите в отдела за набиране на превозвачи.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

Отговаря за цялостната административна и логистична подкрепа на екипа на отдела;
Администрира, оформя и обработва документацията в отдела и изготвя различни справки и анализи;
Води бизнес кореспонденция с доставчици на услуги и проследява изпълнението на поетите ангажименти;
Води ежедневна комуникация с офисите ни в Западна Европа с цел оптимизиране на дейността;
Участва в анализа и разрешаването на възникнали казуси;
Работи по нови проекти.

ИЗИСКВАНИЯ:

Опит на сходна позиция;
Много добро владеене на английски език
Добра компютърна грамотност;
Добри комуникационни умения и аналитично мислене;

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

Възможност за работа и развитие в международна компания лидер в своя сектор;
Конкурентно заплащане и атрактивен социален пакет (ваучери за храна, допълнително здравно застраховане)
Ако сте амбициозни, талантливи и не се страхувате да поемате отговорност, ние ще ви подкрепим, за да разгърнете потенциала си, да се развивате и да направите кариера в разрастващ се бизнес.
Изисквания към кандидата
Образование: , Профил:

Езикови познания:

Трудов опит:

Ние предлагаме

Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Дата:
18.Септември.2023
Организация:
Cross Source
Организация:
Фирма/Организация Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Cross Source може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 285 224 автобиографии и 44 669 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.