Обява
ЕЙЧ АР ЕС България ООД

Офис мениджър- София
Описание
Офис мениджър
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Богатият ни опит в сферата на човешките ресурси ни е дал ценна информация и обширни познания за различната корпоративна култура на нашите партньори и по този начин ние имаме възможност да селектираме най-точния кандидат за всяка позиция.

В момента, за наш клиент, търсим динамичен, организиран и креативен професионалист за позицията:

Офис мениджър

Основни задължения и отговорности:

- Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
- Водене на кореспонденция на български и английски език по телефон и имейл с клиенти на компанията;
- Издаване на фактури от специализиран софтуер;
- Създаване на административни и първични счетоводни документи;
- Работа със специализирани софтуери, пряко свързани с дейността;
- Следене спазването на крайни срокове при изпълнението на процедури;
- Комуникация с контрагенти при необходимост от изясняване на въпроси по получени счетоводни документи и плащания;
- Нареждане и осъществяване на плащания в електронно банкиране;
- Прилежно оформяне и поддържане реда на фирмената документация;
- Отговаря за доставката на офис консумативи.

Какво предлагат:

- Възможност за дългосрочно обвързване;
- Отлични работни условия;
- Отлично възнаграждение;
- Динамична работна среда в млад и позитивен екип;
- Работа с утвърдени специалисти.

Изисквания за заемане на длъжността:

- Висше образование;
- Позитивно отношение и готовност за работа в екип;
- Динамичен и отговорен човек със систематичен подход в работата;
- Опит на подобна позиция;
- Инициативност, самостоятелност и висока професионална етика и трудови навици;
- Отлични умения за бизнес комуникация и развита бизнес етика;
- Добро владеене на английски език;
- Отлични административни и организационни умения;
- Отлична компютърна грамотност;
- Способност за приоритизиране на задачите;
- Дисциплинираност, отговорност, организираност, коректност.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
2.Юли.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 267 663 автобиографии и 41 898 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.