Обява
ЕЙЧ АР ЕС България ООД

Асистент ТРЗ (Payroll)- София
Описание
Асистент ТРЗ (Payroll)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Вие не сте изключение!

За нашия вътрешен отдел ТРЗ търсим да назначим да назначим:

Асистент ТРЗ (Payroll)

Основни отговорности:
- Обработва и поддържа актуални всички документи, свързани с назначаване, преназначаване и освобождаване на служители
- Администрира ползването на отпуски и болнични от служителите
- Декларира информация за трудови договори, заповеди и анекси, както и данъчна и осигурителна информация пред НАП
- Участва при изготвянето на графици за работа на служителите и отразяването на присъствията им
- Оформя трудови книжки и други документи
- Изготвя справки, удостоверения, служебни бележки
- Контактува с клиентите на HRS Bulgaria
- Следи и прилага настъпилите изменения в законодателството

Компанията предлага:
- Достъп до професионалните ни знания и опит, работа във сплотен екип
- Възможност за дългосрочна професионална реализация в сферата на човешките ресурси
- Редовни обучения за повишаване на професионалната компетентност
- Допълнително здравно осигуряване и дентална грижа
- Допълнителни ваучери за различни услуги
- Отстъпки за различни спортни центрове
- Масажи в офиса
- Стандартно работно време от 09.00 до 18.00 от понеделник до петък.

Изисквания:
- Висше икономическо образование
- Професионален опит като специалист ТРЗ минимум 1 година
- Добри познания и опит в областта на трудовото и осигурителното законодателство
- Отлични компютърни умения - WORD, EXCEL
- Много добро владеене на английски език
- Умение за определяне на приоритетните задачи и спазване на сроковете
- Проактивност и бързо възприемане на информация

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017
Изисквания към кандидата
Образование: Бакалавър

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
12.Февруари.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Организация:
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК
Внимание: Некоректни потребители публикуват обяви на импулсни телефони започващи с 0481, 0871, 0881, 0890, 0891, 0900.


Оферти от категорията

Оферти от работодателя
На работа с
    Сайтът предлага лесен и бърз достъп до близо 265 705 автобиографии и 41 372 работодатели. Чрез по-добрите менюта за работа, както и с повечето функции, които предлага, Rabota.bg доближава Работодатели и Кандидати като улеснява връзката между тях.